♦ Fettisdagen


♦ Hej alla, idag är det semlans dag och så har my love Julia namsdag :) Just nu sitter jag och lyssnar på lugna favoriter, fattar inte vad det är med mig men dagens diss går till NRJ och hissen går till den lugna kanalen ;) hehe, mamma ringer frisörerna i barkarby, typ hårlinjen och kollar om de har några bra priser på slingning lr så.. Om ja inte har sagt det än så har jag nu bestämt mig för att vänta med att färga håret mörkbrunt och funderar ist på att slinga blont/ljusbrunt.. Får se hur det blir. Nu ska mamma och jag kanske baka lite semlor om vi orkar, sen ska jag städa rummet -.-  Men ni får ha en underbar dag sötnosar<3



Dagens: Kände för lite myskläder, körde på (jag vet att jag är sjuk) men pappas tröja, lackleggings, halsduk från någonstans i gamla stan, gammalt skärp..









Påväg till bussen imorgse..






Kommentarer
Postat av: Juliaclara

SV:Bella: TACK:D!

Åh tack så jättemycket!:D

2010-02-16 @ 15:29:44
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0