♦ Dagens plus Casper


♦ Heej mina gullungar<3 I morse vaknade jag av att bror slängde upp min dörr och sa åt mig att gå upp. Klocka var alldeles för mkt, fick panik när jag inåg att jag skulle möta Julia en kvart senare. Så idag var jag inte vacker, utan smink halvsov jag mig genom alla lektioner innan lunch..
 Nu sitter jag och lyssnar igenom mina mobillåtar, käkar chocklad(som jag har bestämt mig för att sluta med men som aldrig blir av) och läser bloggar. Gick som alla andra måndagar direkt till Privatstallet riddersvik efter skolan, red ut med Sandra. Casper var riktigt pigg och glad :) Hoppas att ni får en mysig kväll med inte allt för mkt plugg, puss<3


Dagens: Shorts från Topshop, tröja Weekday, halsband från älskling.



Hehe, vi läser om II världskriget i skolan, när Elin har tråkigt på lektionerna designar hon mina papper ;) älskade jävla skit idiot<3



Caaaasper<3






Jag och Casper igår..






Kommentarer
Postat av: rikauteliggare

hejsan! jag vet faktiskt inte vad du menar, jag svarar på nästan alla kommentarer, dock oftast i min egen blogg. brukar ofta få cred för just det så är du säker på att du har kollat ordentligt;) tack snälla :)

2010-02-01 @ 20:02:58
URL: http://rikauteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0