♦ Äntligen!


♦ Heej, jag har fan försökt logga in på bloggen i evigheter, äntligen funkar det! Idag bakade jag kladdkaka, fan vad jag suger, lovade mig själv att inte äta massa onyttigt men kan bara inte låta bli, dumt. Köppte en sofies mode som skulle ge tipps till att minska sötsuget men den hjälpte inte ett dugg, så där satt jag med min kladdkaka och kände att jag var värld den, noot! hehe, okej nu ska jag sluta..
Innan jag hoppar in i duchen och kryper ner bredvid min tjocka hund i sängen kommer lite bilder. Kraam<3


Vem vill inte ha en tatto, och vem får egentligen för mammi? ska fan göra en iaf ;)



Mitt nagellack matchar mina pyamasbralls, bra att veta va? gudh, förlåt om jag tråkar ut er<3


Gonatt






Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hihi jodå :D

2010-02-09 @ 21:15:54
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Juliaclara

SV:Bella: tackar:)!

2010-02-10 @ 12:22:04
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0