♦ ÅÅhh


♦ Godmorgon, asså snrt pallar jag inte detta jävla väder längre. Orkar inte se mig själv i spegen och undra vf jag någonsin blev född? hatar att vara blek, vill bara ha sol och värme, saltvatten och bikinilinjer. När kommer sommaren egentligen?

Idag ska jag bara chilla på förmiddagen, sticker ut och springer lite, känne att jag inte orkar vänta på våren längre, hoppas att mina skor inte läcker sönder ;) hehe, hoppas er dag blir så bra den kan bli, ikväll ska jag på bio tror jag. det blir - äntligen, valentines day. Får se om jag köper lite brun utan sol någon stanns också.. Puss på er mina fina<3



Krälek varar föralltid, visst?






Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2010-02-27 @ 15:22:15
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0