♦ Yesterday (?)


♦ Hejsa, igår vet jag inte vad som hände med miin dator, denvägrade sammarbeta så jag kunde inte blogga :( Men idag blir det nya tag! För det första fan vad skönt med lov!! För det andra blev någon lurad igår? jag blev.. ^^ 
Jag känner på mig att denna dag kommer äga sönder, först ska jag och älskade K till stan, där ska jag köpa Linne från Gina, nagellacksremover, converse och örhängen. Efter det åker jag direkt till stallet och rider ut med casper. Sen åker jag hem och taggar som en gris inför kvällen, julia ska nämnligen hyra lokal, fan vad kul det ska bli. En härlig kväll med gott folk, kan det bli bättre? Ha en fin dag, hörs senare med pics från dagen samt mina köp. Puss på er<3 




Gårdagens: Skjorta seconhand, tights vet inte, Tröja vet inte.


School,school,school..


Elin ängel och en galet snygg ring..


Flätade julias hår på en tråkig lektion..


..Och carros :)




Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: Tack så mycket kramar,:)!

2010-04-02 @ 12:28:54
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0