♦ Sommarjobb


♦ Hej alla, jag har precis kommit hem från julia. Åt lunch där efter att vi hade varit på Skå.
Jag och julia har nämligen sökt sommarjobb där ute på ekerö, jättefint ställe med massa fina hästar. Jerry som ägde var väldigt trevlig, han hör av sig om typ 2 veckor igen, det skulle vara awesome att få jobb där.
Missade solen idag -.- men får ta igen på typ söndag lr måndag, tror att det skulle bli bra väder då iaf.. By the way, när jag kom hem möttes jag av en stor luffs i hallen, mammas kompis har tydligen med sin vovve hit. Aja, ha en fin dag!

Jusste, åkte förbi Anders Bagges villa på ekerö idag, Kändes lite ballt, tydligen känner Jerry han ganska väl..




Lalala, i bilen..



Jag har så otroligt kul när jag åker bil :)


Wooho, vem kan bo här om det inte är anders bagge?


Randomvovve




Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: Tack så mycket:)

joo.. kram!

2010-04-08 @ 22:10:01
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0