♦ SkitOckså


♦ Godmorgon! Igår var kul, jag och K gick till Sofia där julia och tina var och gjorde sig iårdning, efter det gick vi till Sörensen och träffade massa, vi hade lite mys där och sen när alla var tvugna att gå gick vi hem till sofia, där dansade vi och hade roligt, klart bästa musiken den kvällen (MJ) hehe, idag ska jag till casper. Vaknade upp och blev hur beskiven som helst, ingen sol! fy fan, aja hoppas den dyker upp sen, ha en fin dag<3


Kvällens: Lång smal Tisha från HM, overside från Topshop och converse.


I love my shoes


K och julia igår


Jag och K


Wille och K






Kommentarer
Postat av: kristin

ÄLSKAR DIG ISABELLE ERICKSSON! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS! <3 HOPPAS DET ÄR OKEJ OM JAG TAR BILDERNA? <3<3

2010-04-04 @ 17:00:00
URL: http://klys.blogg.se/
Postat av: isabelle

Klart;) älskarej med finis<3<3<3

2010-04-04 @ 17:07:05
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0