♦ FörlåtFörlåtFörlåt!


♦ Hej och förlåt för usel uppdatering igår, här kommer förklaringen: Gick upp och åkte direkt till tina för att göra grönt kort prov, tog kanske en timma, blev godkänd :) Efter det åkte jag ner till Casper och fixade allt, precis när jag skulle slänga på sadeln ringde mamma och sa att vi skulle åka och fixa pass, ut med hästen i hagen igen och hämtad av mamma, hem byta om och åka till solna? efter en skitful passbild åkte jag hem igen och hämtade nyckel till flingas stall, sen tog jag bussen till riddan igen och red casper, julia var grym som ridlärare! Efter det tänkte jag ta bussen till flinga men när jag kom till hållplattsen hade den slutat gå för 5 minuter sen -.- Ringa pappa och bli skjutsad, tur var vell det för när jag hade fixat allt med flinga mådde jag as, hade skit ont i huvet och mådde illa.. Hemma gick jag och la mig direkt, missade till och med solsidan! (bajs) Hoppas ni hade en mindre stressig fredag, nu har jag piss ont i halsen och ska ägna resten av dagen åt plugg, kram på er alla<3


Gårdagens tråkiga: Jeggings gina, grå lång tisha gina, skor stadium, kollegetröja farmors, jacka begagnad.


Kommer alltid älska dig flinga<3




Kommentarer
Postat av: kristin

saknar dig gumman, hoppas att allt är bra. mitt liv suger! ;) rings snart <3<3

2010-04-10 @ 09:34:48
URL: http://klys.blogg.se/
Postat av: CJ

Älskar ditt hår!

2010-04-24 @ 19:03:41
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0