♦ Gossipgirl


♦ Hej på er, vaknade upp nyss och tänkte på alla stackare som måste gå i skolan idag. Jag är fortfarande sjuk, fattar inte vf brukar faktiskt aldrig vara såhär riktigt sjuk. Kunde inte prata igårkväll för att jag var så jävla hes. Förrästen var det någon som såg Gossipgirl igårkväll? så gaaalet bra avsnitt, höll på att dö!! klarar mig inte utan den serien..

Min dag ser ut såhär: vila, plugg, vila, plugg, lunch, vila plugg osv. får se om det går att hålla troligtvis kommer jag chillarunt och läsa bloggar så fort jag sätter mig framför datorn och ska göra svenska. Aja ni får ha det så bra, nu ska jag slå sönder min hals så att den kan sluta göra så jävla ont. Kramar<3








Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: Du ser varje gång jag uppdaterar och så vidare, jättebra sida att hålla koll på sina favorit bloggar, jag använder mig med utav det:)! kram

2010-04-12 @ 14:24:55
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: FAKIE

Hej! Skulle uppskatta om du tittade förbi min blogg & tyckte till om vad som är bra med den och vad som inte är bra med den.



/Fakie i sammarbete med blogycompany

2010-04-12 @ 23:13:38
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0