♦ CanYouFeelIt


♦ Hey, idag har jag gjort allt och inget, vaknade upp, käkade, hämtade hund och gick för att och lämna tillbaka filmen som vi såg igår, sen åt jag lunch och gick ner till stallet, hade årets första hopplektion. Allt gick bra men hästen går på havre nu så han var väldigt pigg men det var bara kul! Träffade K en stund nu på kvällen och pratade om det mesta. (<3)
Nu ska jag bara ha en chillkväll igen, har inget ork för fest, får se vad helgen bjuder på. Jag hoppas att det blir sol imorgon annars har jag inget att göra på förmiddan lr jo i så fall ska försöka få familj att boka resa, kanske fixa pass, kanske åka till Skå med julia, kanske försöka övertrala mamm och papp att köpa ny säg.. Haha får se, ha en galen kväll och parta för mig, puss<3


Julia och wilma vid åkis imorse, filmlämmning..


Gjorde en sak som inte händer ofta, lånade en engelsbok på bibblan, måste bli bättre på engelska!!


Vet ni hur mycket jag älskar denna underbara varelse?










Gjorde pållen extra fin idag.


Haha, första gången jag ser lillbrorsan såhär stilig faktiskt :) älskar dig ponny<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0