♦ Torsdag

Imorgon är det fredag<33 :D idag startade dagen med en tidig EPA lektion tror ja.. Slutade ganska sent och var as trött, sen såg jag på min mobil(efter att den hade varit död) att Johanna hade SMSat och frågat om jag ville ta Casper idag igen, jag bangade inte, ringde julia och sa att jag skulle komma så att hon inte började rida utan mig sen red vi tsm och det gick ganska bra faktiskt.. :) var jätteskojigt julia<33 Okej imorgon är det fredag och då ska jag först till säby, på kvällen och sen har malins kompis Frida världens fest som jag, julia och elin, willw, micke och några kompisar till dom ska gå (plus malin, sandra och sara) och massa andra såklart.. Tror att jag ska ha min vita höga kjol och en blommit linne.. Målade naglarna röööda :) ha det bäst, skriver imorgon lr på lördag, jusste ska ju till grönan på lördag också, få se hur det går.. Kommer vara helt mosig och dageneftersupertrött.. ;/
aja, ha en grym torsdagskväll och en rolig fredag. Love I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0