♦ Tisdag

Sovmorgon idag gissa vem som var lycklig? började dessutom dagen med lite fritt arbete i skolan som hade en uppföljare som heter spanska,(hatar spanska) iaf, dagen i skolan var okej.. Hemma stack jag till flinga direkt, var där hela dagen kom inte hem förrän typ 20:30, var då vrälhungrig, aja btw roligaste idag: lektion i skolan, vi skujlle översätta en spanska text, jag och några till, julia översätter att personerna som det handlade om hade kommit till ett ställe med mycket tonfisk, jag: va, tonfisk? Julia: jaa? jag:(frågar klassens snille) Victor, vad betyder den här meningen, han: att dom har komit till ett mycket vackert ställe. (haha) julia och lexikon asså!<33 Ska gå och ducha nu, ha det bäst... Love I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0