♦ Fredag/Lördag

På fredagen efter skolan åkte jag till stallet och red Cat dansing, carro och julia kom och kolade, det var roligt, tyvär han jag inte sköta älsklingsflinga efter.. Pappa kom och hämtade julia och mig och carro åkte hem bakom denise på hennes grymma moppe. Väl hemma slängde jag i mig lite käk och duchade sen var det bara att åka upp till elin där jag julia och carro skulle göra oss iårdning inför kvällens fest hos frida.. Klädesel: Vit hög kjol och blommigt linne, boots och halvlång kappa.. Vi åkte till vällinby och sen till Frida i vinsta, där träffade vi malin, sandra, sarah och alla.. (jim var där) kul att träffa han igen ;) festen spårade ur lite när frida tuppade av, sen sa alla att polisen var påväg och att alla var tvugna att åka hem, Jag tog det ganska lungt med festandet eftersom att elin och jag skulle upp och gå på grönan dagen efter. När vi åkte hem träffade vi två tjejer vid bussen ena tjejen hade sjukt fint och långt hår (vill ha) dom var jättesnälla(: Jag slaggade hos elin och vi åkte till grönan idag, var helt slut efter igår och blev typ hur snurrig som helst efter pop expressen, flygande matan och bergodalbanan men vi åkte lite till och när vi skulle hem mådde jag ganska illa ;d men sen köppte vi glass och det blev mkt bättre :) nu 'r jag hemma och ska bara ta det lungt ikväll, knaske titta på inspelningarna av älskade Michael Jacksson som pappa fixat åt mig, ha det bäst, Love I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0