♦ Torsdag

♦ Ganska rolig dag, lagom jobbigt/tråkigt/roligt på praon.. Åkte buss både hem och tillbaka från Säby, jävligt segt nu när min mobil inte riktigt funkar som den ska.. Kunde inte sitta och lyssna på älsakde Michael.. Imorgon ska jag till riddan vid typ halv åtta, sen blir det casper direkt efter åker jag till säby, hopplektion idag. Ingen aning om vem jag får, hoppas på flinga men endå inte, tycker så synd om ponnyn. På kvällen blir det såklart idol, älskar tove! sen är det fest på lördag kväll, längtar så grymt! hörs imorgon. Love I



Var bara tvungen att ladda upp en bild på min älskling, hon ligger här i soffan och sover som värsta grisen, galet söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0