♦ Torsdag

♦ Mycket att göra på riddersvik idag, fick ont i fötterna redan innan lunch! galet och då menar jag GALET god mat både idag och igår, jag frågade Petra om receptet och hon ska skriva ner det till mig :D (hoppas att hon inte glömmer) Idag var sissta gången jag träffade Madde på praon, hon var så himmla gullig mot mig! känns jättetråkigt att vi inte kommer att träffas något mer ='/ imorgon säger jag även hej då till Alberto och det andra gänget, kommer kännas tomt. Shit, jag hatar att fästa mig vid saker/människor som man sedan måste lämmna. Som med MJ asså jag blev förälskad i honom innan jag förstod att han var borta, och nu när jag har förstått saknar jag honom mest i världen fast jag inte äns kände honom! helt sajkosjukt. Aja imorgon är det hoppning på fredagskchemat, ser inte fram emot det då jag ska rida Mickel, :((((( men men.. Hoppas att ni håller ut någon dag till, på lördag kommer nog lite outfittsbilder kanske ;) puss och kram. Love I







Mina älskade, grymt sköna partypinglor, från julias fest i september<3




Bajskorvarna tycker att jag ser rockig ut på bilden (vill ju vara lite rockig) så jag laddade uppe denna vackra på mig, haha ^ (På väg hem från TGIF till julias fest ;)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Du ser as häftig ut, hahah !!!

ÄLSKAR DIG

2009-11-13 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0