♦ To meet fear, but not feel scared






♦ Jag har funderat lite över dethär med 2012, alla säger att jordens undergång bröjar närma sig, men jag tror inte det, varför just 2012 för? Mayaindianerna kan ha fel.. Och förrästen, det jag har hört är att en förändring kommer ske, det kan vara en positiv eller negativ. men vafan, varför skulle jorden gå under? av villken anledning? kommerneta gärna och berätta om vad ni tror, kommer jorden verkligen gå under? för om det är sant att vi ty bara har 2 år kvar på denna planet är det iaf jag som är skitapåmigrädd :S

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ingen vet vad det är och kan därför inte säga bu eller bä om den saken. Vad som händer så får vi veta först då. Kanske händer inget alls.

2009-11-26 @ 11:43:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Kristin

Precis. gjorden kommer inte att gå under. herre gud. den kommer att leva och leva i flera tusen år till. du och jag ska ju rädda små ungarna i afrika!:) längtar <3

2009-11-28 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0