♦ Tisdag

♦ Idag var en lugn dag på "jobbet" krattade först lite löv med Alberto(Nicki) kollade hur man bokade konferenser mm. åt lunch fixade lite tills morgondagens frukost, vek servetter och sånt.. Lite chillt faktiskt, väl hemma stacka jag på Johannas fråga ner till Riddersvik igen, men nu till stallet. Red Casper på banan lite dressyr, gick rätt bra(grymt duktig polle) Nu är jag hemma och ska snart kolla på MTV-galan med Kenza kl: 21:00.. Hoppas att eran dag har varit bäst, Love I





Ponnypärlan casper<3









Kände att jag var tvungen att ladda uppe n sommarbild nu i höstmörkret, saknar min bränna så otroligt!








...En bild på älskade MJ också, tack för att du fanns, I will never stop love you<3..








..Sisst men inte minst, grattis på 10 års dagen bästa vän, jag minns dig som kärlek och lycka hoppas att änglerna
 tar väl hand om dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0