♦ Söndag

♦ Okej, börjar med gårdagen.. Jag vet inte hur det var menat från början men efter en tidig kväll med massa "hur gör vi?" frågor åkte iaf jag, elin och julia till esset i hässelby gård, där var hans två killkompisar och bitchiga typ tjejkusiner.. Det var hur tråkigt som helst (precis som vi hade förväntat oss) sen kom carro och sofia på carros grismoppe.. Efter lite tjat på Malin fick vi komma till en fest i vinsta, Fredrik var där och massa andra.. fast efter ett tag var det tråkigt där med och eftersom att mina älskade föräldrar var hemma kunde jag inte komma hem allt för sen även om de sov när jag och julia kom.. Iaf sen sov julia hos mig och så blev det söndag, vi åkte ner till stallet och julia hade hopplektion för mig på casper, självklar ramlade jag av men annars gick det okej.. Julia var bäst! efter det fick jag skjuts hem av dadden och klockan var typ 4 innan jag åt lunch, sen skulle pappa hjälpa mig med matten men jag somna vid skrivbordet och så gick jag och sov lite innan K kom :) vi kollade som vanligt på Gossipgirl (har börjat typ älska Vanessa, sjukt cool!) sen gick vi ut med Wilmis och pratade länge som vanligt, hur mysigt som helst! Nu måste jag plugga äckelmatte och imorgon börjar skolan, håller på att dö, vill inte dit bajs, baajs, baaaaajs! Må bäst. Love I 





Underbar sommar med K 09- ser fram emot 010, lr vad fan skriver man? 10? aja love you K<33





Kommentarer
Postat av: kristin

Roligt. Saknar sommaren så jävla mycket!<3

2009-11-16 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0