♦ Onsdag

♦ Idag började jag kl 06:45! Höll seriöst på att dö när jag skulle gå upp från min varma säng.. Ganska mycket att göra på "jobbet" idag, morgondagen blir nog ännu värre, eller typ lika :/ . Haha, tabbe av mig igår trodde att mtv grejen var då, men den är ju inte förnens imorgon kväll kl 21.. aja ibland är man trött! Imorgon åker jag till säby direkt och försöker få skjuts hem av någon :) pallar bara inte åka buss både dit och hem! det ska bli bäst att få hälsa på älsklingen iaf. Sedan ska jag ha casper både fredag, lördag och sändag, så det blir najs, ganska stressig helg också, men bara MÅSTE hinna plugga.. Nu ska jag sova, gonatt puss och kram. Love I

(Inga bilder idag, pallar inte ladda upp för jag har bara massa gammla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0