♦ Onsdag

♦ Skoldagen var okej idag, matteprov :S hoppas att det gick bra, men jag är så jävla borta så när jag har lämmnat in ett prov har jag ingen aning om jag har en chans att få IG eller MGV på det.. ^ Efter skolan var jag med carrobarbro,(kärt smeknamn som hon ÄLSKAR) haha.. vi åkte till stallet (säby) och till hööks, där träffade vi ester som var och shoppade :) seeeen ko jag hem och nu sitter jag och lydssnar på älsade MJ som vanligt, vet inte om jag pallar göra svenska tills imorgon, får se hur jag mår senare, åååhh, nu kommer min favoritlåt! den är så jävla grym att jag börjar gråta, nää men nästan :) Will you be there.. Imorgon kommer iaf lite bildeer, K och jag ska nämligen till gymmet och till K5 för att träffa våra älsakde Idoler, Tove och Erik.. Johanna ringde nyss och frågade om jag kunde ta casper imrgon, ville så gärna säga ja men jag ville så gärna till vällingby med och skulle aldrig svika K  när vi ska ut på en sånhär ovanlig sak som att träna :)
1000000 Pussar, Love I





Caroline de Groot, älskling<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0