♦ Måndag

♦ Skitchill dag på jobbet idag :) det ända jag gjorde var att damma, fixa i årdning 2 konrerensrum, byta lite värmeljus, dammskuga i småstugorna aa typ det enda. Sen gick jag och Alberto och käka på typ majasgrill käkar aldrig på sånna ställen men aja.. Riddersvik betalade iaf ^ När jag kom hem satt jag och pluggade jättelänge och sen kom julia hem så då tog jag ut Wilmabajsen på en prommis och gick hem till henne, de blev as glada att se varandra :) Asså nu när jag praoar på riddan så har man bara typ vit skjorta och svarta byxor på sig hela tiden så jag kan inte ta några najsiga pictures på mina kläder :P resten av eftermiddagarna går jag ändå bara och myser i mina mjukisar, haha.. Men nästa vecka börjar mina bilder och kläder och bloggande på riktigt :) måste fixa en snygg framsida och sån där hej då grej också efter varje bloggande.. Aja massa pussar på er Love I


Jag och älskling sum 09<33 Besök gärna Kristins blogg :) http://klys.blogg.se/




Var bara tvungen, kommer aldrig att sluta älska honom, ska köpa dangerous och this is it snart måste bara få in lite money :S Miss you most of al Michael jackson<3






Kommentarer
Postat av: Linnea

Gullig bild på dig och kristin =)<3

2009-11-13 @ 19:24:45
URL: http://bossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0