♦ Måndag 2/10-09

♦ Idag var min första prao dag på riddersviks konferensanläggning.. Allt gick superbra och jag fick hjälp av Nicki 21 årig kille från spanien. Jag tyckte att han var riktigt rolig tills vi skulle spela biljard i ett av småhusen, han kysste mig och jag blev så överraskad att jag kysste tillbaka :S allt känndes hur äckligt som helst och när han försökte igen så sa jag åt honom att detta inte kändes bra för att han var så gammal och att vi bara ska vara vänner. Asså jag är fortfarande äcklad och önskar att det bara inte hände, han var ju hur kul som helst att vara med :/ .. Vet inte vad jag ska göra, har ju typ 2 veckor kvar på praon, två veckor med Nicki.. Fy fan, vill bara byta platts, men det kommer inte gå.. Pallar inte berätta för någon. Aja, btw så ska elin ha fest på lördag, ska bli skitkul då måste jag ha min nya flanell skjorta, med leggings och sadeljord och nya halsbandet.. Ha en fin kväll, Love I 




Älsakr min nya skjorta, cp-bild javet.. :P (köppt: Weekday herr stl. L 399:-)





Har även inskaffat nytt nagellack, är mer vinrött än på bilden, supersnyggt! (Åhlens city, typ 85:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0