♦ Måndag

Shit vad jag själv tycker att jag är tråkig, visst är det tråkigta att skriva måndag, fisdag, onsdag.. osv. som rubrik asså, nää från och med nästa inlägg ska jag börja skirva dagens datum istället. (lovar att jag glömmer) skoldag idag, blir så jävla avunsjuk på elin som är så negerbrun! fan asså jag vill också åka utomlands, sofia och jag kanske ska fuska lite på lördag, vill inte vara blekfis nu när det ändå är så tråkigt som det är med höst.. skoldagen var bra fick tillbaka ett so prov, G :( bajs, jag som skulle höja mig denna termin! imorgon är det matteprov och jag kan seriöst inget! :'( känner hur jag börjar få panik!! men pappa kommer hem snart så han får ängna kvällen åt att plugga med mig.. måste gå nu men det kommer några gammla bilder från förr nedan, skäms över att jag aldrig fotar! men gör det imorgon lovar! :) Puss, Love I





Älskade vänner, elin och julia<333



Jag och bästa bajshund<33



älskar dig mer än något, förlåt för allt<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0