♦ Lördag/söndag

♦ Igår var det fest hon älskade Elin, det var najs, i början var det inget drag alls men sen hjälpe sofia mig att komma igång och så blev det äkta hemmafesten, det kom några 93-snubbar som vi kände igen sedan tidigare fester och så gick vi tillderas hus istället så att det inte skulle bli så stökigt hos elin ^^ Träffade en heting som var lik MJ, så jävla snygg..! Fetsen var bra men blev lite vild, iallafall för carro haha, bajsungen! men men, idag har jag tagit det lite lungt, gick ut med hund och bror på förmiddagen sen följde älskade Kristin med mig till Casper hästen, fast han var grymt trött idag, men inte så konstigt med tanke på julias och min underbara uteritt igår, det var grymt mysigt! only you Julia, best friend<33 Snart kommer kristin och vi ska kolla på Gossipgirl, får se hur snygga kläder mina favoriter Serina och Vanessa har på sig i detta avsnitt då, ha det underbart! Love I

(glömmde fota igår, sorry)





Laddade upp denna bild bara för att, har ju typ inga bilder på mig själv :S måste bli bättre på att använda mobilen/kameran..





Kommentarer
Postat av: Caroline

SÖTNOS<33

2009-11-10 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0