♦ Gossirgirl kväll




♦ Hej alla mysbarn<3 självklar hann jag inte med allt jag vill göra idag, precis som jag hade räknat ut.. Det blev en tur till flinga utan vovve. där träffade jag Carro och Denise, Flinga blev lite konstig så vi trodde att hon var sjuk men hon hade bara sattit något i halsen och som tur var belv hon sig själv sen igen :)
Snart tar jag min hurd med prickigkorvben och går ner till K, som följer med mig och köper SOLO<3333 på knullen, sen ska Kristin mörda mig i mitt vardagsrum, den jäven ska ha ett träningspass för mig :) (eftersom att gymmet inte hade några pass såhär sent) jag kommer iaf dö, efter det står Gossipgirl på (s?)chemat. Sen ska jag försöka plugga, men vet att det inte kommer att bli av.. Hej svej leverpastej. Love I


Jag och bästis förra sommaren<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0