♦ Fredag-Lördag-Söndag

Okej, fredagen på gymnasiemässan sög, sedan åkte jag sofia och elin till jakan och jag köppte, brun utan sol, ögonbrynsfärg och en skitfin svart klänning från HM, (bild kommer) sen var jag tvungen att gå hem och ta ut skruttwilma innan jag stack till stallet. Carro och julia kom och kollade, därefter åkte jag och carro hem på grismoppen.^ vadf hände sen? HEMMAFEST! wooho, skitkul var det tills en böggranne kom och sjasade ut alla typ, 40 pers.. Efter det kom polisen ocks :S men, men sen såv jag hos carro, villeket många andra också gjorde :P 
lördag morgon städade vi lite och sen drog jag till casper oc red ut, (busig häst)! på kvällen skulle K ha tjejmiddag/fest. Det var jättekul träffade gammla vänner/ Ks nya vänner :) mkt trevligt! senare på kvällen träffade vi micke och wille och alla trängde sig in hos kristin och kollade på she´s the man, haha. sen drog vi till fredrik men var där jättelite, vi var så jävla trötta och kände verkligen inte för att drick den kvällen..
Idag söndag, sov hos K i natt och vi gjorde som vanligt världens goaste scones till frukost, sen följde K med mig och sandra och tränade med vovvsen, Wilma ägde :) haha, fonzie sträckte sig :/ nu ska jag kolla lite på idol om det fortfarande går och sen kommer K och Sofia ikväll för att kolla på älskade Gossipgirl :D Megapussar, Love I


Kristins tjejmiddag :) skjorta från weekday, linne JC, halsband Indiska, Skärp (glömt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0