♦ FREDAAAAG!

♦ Naaahj, sista praodagen :( bajs, kommer sakna såklart! och ännu mer bajs, min mobil har pajat så den är inne på lagning, bögen på expert sa att det skulle ta typ minst 14 dar innan den var klar! :((( vet inte vad jag ska göra, klarar mig inte utan den, hade tagit lite bilder från riddersvik och självklart glömmer jag att ladda upp dom innan jag lämnade mobilen.. Idiot man är. Idag dukade vi inför bröloppet imrgon, fick duka om bordet två gånger, fatta vad jobbigt 40 pers som skulle käka, hade två gafflaroch knivar var, en desersked. 3 eller 4 glas var asså shit vad jobbigt det var! ochjag har kommit på att jag hatar att puttsa saker, typ glas och silvergrejer. det är så galet tråkigt! aja... Sitter och lyssnar på mj kan bara säga att han är der undeerbaraste artisten som någonsin har gått på denna jord! blir riktigt lycklig av de vrålbra låtarna! Jusste det gick as bra att hoppa Mickel:) Puss i mass.
Love I







Grym stil, grym röst, grym artist, grym utstrålning, grym på att äga idol 2009









En liten skitbild på mig, blå tröja från gina, halsband från allt möjligt.. (;






Kommentarer
Postat av: Kristin

Fan vad snyggt! Det var apasnyggt I. Asso din klänning och dina halsband. Grymt älskad<3<3

2009-11-14 @ 15:06:20
URL: http://klys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0