♦ Älskade vän

♦ Satt och kollade på gammla foton av min ängel och insåg hur dålig skötare jag har varit på sissta tiden, jag vill börja med att säga förlåt, förlåt älskade vän för att jag inte är hos dig, förut tillbringade jag all min lediga tid i säby med dig, typ 4 gånger i veckan var jag hos dig och för varje gång jag åkte ifrån dig fanns bara en tanke -kärlek, jag var helt varm inombords efter en lång mysstund med dig, jag kände mig alldeles hel och du gav mig så mycket. Vad har hänt? jag vet inte, sen jag blev medryttare på casper flyger tiden bara iväg jag har inte varit hos dig sedan i fredags, jag åker inte iväg till dig lika ofta.. Jag kan inte säga att jag ska skärpa mig för jag vet att det inte är någon ide.. Men jag lovar att försöka, för jag vill ha oss tillbaka. Igår ficka jag beskedet om att Carro ska köpa dig, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag intalar mig själv att detta är det bästa, du kommer få det hur bra som helst men jag är en fet egoist ibland och eftersom att du ska stå så pass långt ifrån så tänker jag hela tiden att det inte kommer att gå, jag kommer inte kunna träffa dig så ofta, kommer inte kunna åka till dig när jag vill och ha de där gosiga stunderna.. Vågar jag säga att det har gått 4 år sedan jag blev din skötare? joo, jag tror det om jag minns rätt. De 4 åren har varit en av de mest underbara i mitt liv, tiden med dig har gett mig så mycket och jag vll bara säga tack för att du har gjort mig till den jag är, tack för att jag har fått äran att älska dig och tack för att du alltid får mig att le. Hoppas att inte detta är slutet för jag älskar dig flinga, jag älskar dig så att det gör ont, otroligt jävla ont<33


I never let you part, for you always in my heart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0