♦ 30/11-09



♦ My day: Skola, halvstudiedag (yes!) cycklade direkt ner till casper i riddersvik, fick med mig Wille och Hedman, haha jag lät de mocka och fixa höet(så jävla skönt att slippadet) sen skulle de dra och typ träffa daban så jag och casper red ut i skooogen :) jag satt och sjöng medan han raskade på bland mossa, stubbar och träd. Tog en liten galopp och red sedan på banan, tränade galoppfattningar, han har skitsvårt för det. Skrittade av barbacka runt stallet, ponny i helhet: lugn, lite stel, men galet duktig!<3

Hörde precis att en tjej i min brorsas klass har tagit livet av sig :S fan vad scarry.. Så jävla synd, sådant får bara inte hända! en arton årig tjej med hela livet framför sig, kan inte fatta hur man kan låta det gå så långt...Rest in peace Jenny... 



Hedman och Casper i våras ;)




Kommentarer
Postat av: ;)

Hur känner du hästen flinga? Var du medryttare på henne? :)

2012-02-17 @ 09:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0