♦ 29/11-09



♦ Min dag: först åka med min älskade skrutthund till min mest i hela världen älskade ponny i säby, sen ska jag hem och käka med min skrutthund och sen ska jag antingen åka till brors skola för att gå på typ julmarknad (novemberfest), sen ska jag gymma med min älskade K och sen kommer K hem till mig för att se på Gossipgirl :)
Igår skulle vi ut med den var ingen fest någonstans så det blev en hemmakväll men flicksen, såg på the holliday, den var mysig tkr jag;) nu ska jag gå och käjka lite frukost, dör av michael jackson som sjunger för mig i min sterio... I still in love whit you<33
Love I



Älskar denna bild! älskar hennes hår!, så låångt och fint, men det är jävligt ristigt och jag börjar ju få skittorra toppar men jag vill bara inte klippa mig, ska ha lika långt hår som linnea ;) men det funkar inte så bra för mig att spara ;) nån som har ett bra tipps att för att spara långt? käka tabletter? aja, vet inte om jag ska färga bort min utväxt den börjar bli lite förmycker :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0