♦ 28/11-09



♦ Guuuudh, denna vecka har verit hur stressad som helst! massa att göra i skolan och massa att göra i stallet och hemma, shit! deet var med ett leende på läpparna som jag cycklade hem från skolan tsm med julia igår, så skönt att ha stressen bakom sig! men nästa vecka är det två prov + en läxa och näst nästa är det sp prov, jag kommer typ dö och alla prov avgör ju terminsbeygen nu också :S men men, vi får se hur det går..
Yesterday var jag i ericksson globe och kollade på horseshow med två kära vänner, julia och carro. det var mycket skojigt och kul :) men jag var sjukt trött, gick inte och la mig förän typ 12:45.. Snart ska jag ner till Riddan  och träffa eftser så ska hon och jag ta en härlig uteritt på bajshästarna.
Ikväll ska jag ut med flicksen men jag vet inte någon som kan fixa fets än, hoppas att vi hittar någon.. Nää, nu måste jag börja fixa iårding mig lite, är fortfarande lite morgontrött. Älskar er Love I


Gårdagens program: Internationell hoppning+ massa annat mys :)




Denna grymma människa gjorde lilla mig tårögd när han fick hästarna att göra hur cola saker som hälst med bara röst och kroppspråk till hjälp.. Carro och jag skulle gå och ta ett snack med han efter men vi suger på engelska (förlåt gumman) och sen så var vi tvungna att skynda hem..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0