♦ 241109




♦ EN MÅNAD KVAR TILL ÄLSKADE JULAFTON :D
Idag skolkade jag från engelskan,sa att jag skulle till tandis, skulle typ fått IG annars ;/ gick hem och pluggade sen kom carro<33 vi tog doggen och åkte buss till riddersvik för att kolla på julia när hon tog lektion för sanna.. sen frågade johanna om jag ville rida casper så det gjorde lilla jag :) allt gick super, den duktiga lilla pollen fattade högergalpp på en gång :) imorgon skulle egentligen jag och K upp till vby och träna men jag kommer nog inte hinna, hatar skolan!! Jusste, är det någon där ute som vet och kan förklara för mig hur man skriver typ hej då ( som jag skriver Love I) efter varje inlägg? det ser så proffsigt ut och jag vill inte framstå som äkta amatören (även om det är sant)? aja pussar. Love I

P.s Nån som har fekke i helgen?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0