♦ Trött


♦ Jag är skittrött, vf vet jag inte sov till 11 i morse, imorgon blir det lite träning, jag och julia ska nämligen konka oss ner till golfbanan och åka skidor, ^^ asså man ser så jävla störd ut när man åker längd iaf om man är nybörjare, haha.. Vi får se om jag kan fixa lite snygga bilder! Efter det ska jag till Casper som vanligt och sen? vet inte riktig kanske drar en liten sväng till vällingby och kollar lite i Topshop, kan snart inte hålla mig måste spräcka mitt presentkort :) Jusste, jag har en ny header (tillsvidare) vill försöka skaffa en mer personlig men vi får se när det kommer att hända, troligen nästa liv, haha..


Ska försöka färga bort min utväxt innan nyår, får se hur det kommer att gå..


Fan, känner mig fett nere, vet inte varför, ibland vet man lixom inte vad meningen med livet är egeontligen, man vill se in i framtiden och se om den blir som man vill att den ska bli.. Känner hela tiden att jag inte pallar ta tag i mitt liv, jag vet inte vad jag vill, men jag pallar inte ta steget ut, enklare att bara låte allt flyta på som det redan är..
Aja ska ducha nu, sedan krypa ner i sängen och läsa Elsas mode och lydssna lite på This is it.. Gonatt alla<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0