♦ Topshop vip kväll



♦ Galet kul kväll, jag och K åkte till vby och shoppade loss, noot! men jag köppte iaf två saker.. Finns så mkt fint på topshop ju! man blir aldeles galen av att gå in :) haha.. Det var en jättesnäll tjej som hjälpte oss, älskade henne för hon var så snäll, vi fick en gullig påse plus en mascara och massa godis, julmust och peppisar, mums! älskar topshop kvällar! nu ska jag krypa ner i soffan och sova. Eftersom att hantverkarna kommer imorgon igen kan jag inte sova här uppe, de är peddon och så kommer dom väcka mignär dom börjar hålla på här uppe.. Börjar inte förrän halv nio imorgon, så jävla skönt med sovmorgon. Nu kommer lite bilder från kvällen.
Sweet dreams<3




Fin tröja, hade inte råd med :/




K och jag skrattade åt denna griströja, kunde inte komma på om den var fin eller ful..




Ville så gärna ha, men hade inte råd, ska nog gå förbi och köpa den nån dag :) 299:- ganska kort..







fan vad dum jag är, fick inga bilder på de kläder jag köppte, aja.. Trojan liknar denna iaf och så köppte jag
ett par svarta shorts att ha typ spetts strumpbyxor under..  mkt nöjd :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0