♦ Snööö!

♦ Nu har jag kommit hem från en heldag på stan, jag köppte en varsin skiva åt mina päron och typ en halsduk till min bror. Just nu kännerjag mig bara nere, bajs också! Det är iaf snö och det är ett plus :) iblan får man bara sånna där ful ryck, kollar sig i spegel och bah: vad fan ska jag göra? man kan inte precis ändra look, visst det blir bättre med smik men iaf! aja, hoppas jag blir glad snart men det tror jag. För snart ska jag hem till carro och träffa flicksen men julia är ju i alperna och sofia kan inte komma förrän sent så det blir nog bara jag carro och elin, men det bli mys iaf :) Puss på er, nu kommer det lite pictuers från dagen ^^


Dagens smarriga mål, jag och K åt på cofé corner




Kristins lattelöv som blev missbildat efter ett tag ^




Snööö! :D



Tvärr blev det inga bilder på mig eftersom att jag såg så ful ut idag.. Nu ska jag gå ner till julias lilla Paprica och ge henne mat. Ha en galen kväll<3


Kommentarer
Postat av: kristin

Det var den bästa dagen vi har haft, nästan. Men det ägde stort. Älskar dig bästa vännen! <3

2009-12-14 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0