♦ Rastlös



♦ Gud, vet inte vad det är med mig, känner mig så jävla rastlös! klockan är snart 12 och jag har inget att göra, blir galen.. Inte för att jag hade planerat att gå ut ikväll eller något, har bakat hela kvällen-Ja, igen! :) haha, men idag bakade jag vääärldens, jag skojar inte, vrldens godaste tryfflar som jag ska ge bort i julklapp till nån gammling :) lovar att jag är såhär jävla pigg för att jag har fått en sockerchock lr ngt, haha.. Efter jul blir det hårdträning! måste fan gå ner lite i vikt, K du får hjälpa mig! Nää men eftersom att jag inte har något att göra gick jag in på cosmopolitan.se och kikade på någon rolig lista att roa mig med..

Jahapp nu har jag suttit och fyllt i den äckliga listan, tror ni inte att den inte funkar att varken kopiera lr ladda upp, så jävla saijk!! Aja blir en bild istället.



..På mina underbara flicks, har jag berättat hur mkt jag älskar er?<3








Kommentarer
Postat av: kristin

men lilla I. Du ska inte banta, du måste bara träna! ;) Vi får göra det när jag kommer hem. Saknar dig grymt mycket <3

2009-12-23 @ 11:31:50
URL: http://klys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0