Rastlös igen?..


♦ ..Tror fan det, jag sitter här och har panik efter något att göra, känner mig helt jävla fet efter denna julafton btw, vill bara ut och shoppa på julrean så fort som möjligt! har ett nytt motto tror jag, Pengarna ska rulla ;) haha. Ska nog kolla lite på chicy.se efter något jag vill ha, älskar kläderna där!

Detta har jag kommit fram till att jag vill ha:


Urball ring av märket Rock by sweden från Nelly.com




Nästan ännu colare ring av Rock by sweden från nelly.com




Vill ha denna T-shirt för bara 169:- från chicy.se





Denna underbara väska är vell bara att drömma om? från chicy.se för 1390:-



 
Dom här snygga armbanden kostar 179 och 89 :- från chicy.se



  
Tröja 398:-                       Tröja 398:-                    Tröja 469:-  Chicy.se


Måste ut och shoppa, längtar så. Ska fråga mammi om jag kan få beställa lite från Chircy.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0