♦ Otaggad?


♦ Ikväll var jag jättetråkig tror jag.. Vi, jag sofia, julia och carro var hos carro och skulle mysa, vet inte varför jag var så tråkig, ibland blir det så och jag hatar det! man börjar man tänka och blir ledssen och fan.. Aja skit samma, man kan väl inte alltid vara glad? även om man vill? Jag hoppas på världens bästa nyår även om det inte känns som att det kommer bli så lyckat nu, men fan vad jag ska tagga till och röja! älskar att skratta det är det bästa jag vet typ.. Men gud vad är det jag håller på med, typ sveriges mest ointressanta blogginlägg? Okej, måste iaf bara berätta att, shit vad jag saknar våren, allt bli så mkt lättare då. Så med denna bild säger jag att efter nyår ska snön bort och solen ska lysa och man ska kunna sola och bli brun, fan vad najs!


Öknehult våren 09




Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg! Gillar din design:D

Fin bild!

2009-12-30 @ 10:48:22
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0