♦ NYÅRSAFTON


♦ Hej sötnosar<3 nu har jag smörjt in mig med b.u.s, känns sådär.. Älskar att vara naturligt brun och det blir sån jävla skillnad med fejk, men men allt för att vara snygg på nyår :) idag tog jag och julia en liten runda med dom busiga ponnysarna, det är så sagolikt vackert väder nu! hästarna var pigga och glada. Klockan är inte alls mycket och jag känner mig as stressad vet inte varför! jag har hur mycket tid som helst! julia,carro och hennes pappa kommer typ lite innan sju då ska vi käka lite nyårsmat sen ska jag carro, julia och elin ut.. Grejejn  är att våran langare har dragit sig ur! jävla idiot, så nu står vi här utan dricka :( vet inte riktigt hur vi ska lösa det men allt går om man vill, haha..  Nu vill jag önska er ett mega gottnyttår, hoppas ni får en underbar kväll med vänner och respektive.. Puss i mass<33



Nyår 2008-2009

P.s bilder från kvällen och outfitt med mera kommer imorgon.




Kommentarer
Postat av: Frida

Fin bild! :)



Hoppas att du får ett riktigt bra år 2010! :)

2010-01-01 @ 12:31:05
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0