♦ Ny tröja


♦ Jahapp då var denna dag nästan slut också, det gick jättebra att åka skidor idag, faktiskt mkt kul :) julia rammla 24 så det blev mkt skratt för min del.. Sen när jag kom hem och hade duchat och så åkte jag julia och elin till vällinby, dom hittade varsin fin nyårsklänning och jag hittade en typ koftjacka lr vad det heter, cardigan?.. Antar att ni vill se lite bilder från idag? måste bara säga att jag snart får damp på min mobil, den har så jävla dålig kamera och känner verkligen att jag vill ha en bättre kamera, men det blev ju ingen system i julklapp och jag känner inte att jag kan lägga ut så mkt pengar på en kamera just nu.. Men jag älsakr ju att fota så snart:), tills vidare får ni stå ut med mina 3.5 megapixelbilder :/


bjuder på denna.. hehe, golfbanan here I come!




Ängel var ganska trött när vi kom hem från skidspåret..<3




Vällinbyklädsel: Min nya tröjfavorit från weekday och vanliga leggings.





Nej, det var inte riktigt denna jacka som jag köppte idag, min är mer som en tröja, aja kostade iaf typ 299:- på lindex.




Elin provar nyårsklänning :)


Nu ska jag lyfta upp min golvrädda myshund i sängenoch gosasönder haha, vi ska nämligen läsa SOLO :) 



 


 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej :)



Hur mår du idag?



Kram /M

2009-12-30 @ 21:06:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin hund

2009-12-31 @ 14:14:17
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0