♦ Ny kjol


♦ Har precis kommit hem från vällingby med carro, köppte en paljettkol och b.u.s servetter ^man vill ju inte se ut som ett lik på nyårsafton, haha.. Ikväll blir det hem till carro i hennes lilla stuga tror jag, haha många minnen från den där stugan asså! ja, vi får vell se hur min nyårsoutfitt kommer att se ut, har inte hittat någon lämplig tröja till min kjol än så det blir nog en tripp upp till vällingby imorgon också.. Jusste! jag och carro skulle precis gå mot K5 när vi gick förbi en frisörsalong och så stog det bobby´s på fönstren och så, vi bah: men vafan han har ju typ salong i stan? och så kollade vi in och vem tog inte där? Bobby! haha, var mega sugen på att gå in men våga inte..


Paljettkjol från Mango, 239:-

Någon som har lite tipps vad man kan ha upptill en sånhär kjol?



Kommentarer
Postat av: Lotta

En tight svart body är nog riktigt snyggt? :)

2009-12-29 @ 21:55:12
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: mathy b

fab!

2009-12-30 @ 22:48:36
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0