♦ Myssöndag


♦ Igårkväll gick det villt till, jag sofia, carro och julia drog till Vällingby och sen till typ Bromma, pallar inte berätta allt.. Säger bara att poliser är jävligt heta:) Idag tog jag och julia en lite runda på casper och ben, nu har jag bara suttit och tjockat mig framför datorn och ska ringa K när som helst.. Har kommit på att jag måste köpa ett par converse! lite efterbliven men modet verkar ju hålla i sig även till våren.. Ikväll blir jag nog bara hemma tror jag, Gossipgirl utan min älsakde K kommer kännad surt men dalarna tar nog väl hand om henne :) haha puss på er<3



Funderar på att köpa bruna..




..Eller svarta?




Fast gråa är alltis snyggast? eller, asså ni får gärna hjälpa mig med mitt livs svåraste val hah :) KOMENTERA!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker du ska köpa.... hmm, röda :)

2009-12-28 @ 13:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0