♦ Kristin Lysander är så jälva sajk!



♦ Kristin var här och vi satt och kollade på Gg, efter det berättade hon om sin nya kärlek Bow wow, så jävla störd människan är hon skrev en berättelse om våra kommande liv, haha älskar dig<333

K och I om 10 år

 

-         I, jag är tillsammans med BOW WOW!!

-         K, är du? Fan vad coolt.

-         Jag vet, han är så snygg. Jävla snygg han är utan kläder.

-         Berätta mer. Jag är desperat.

-         Men hur går det med Jesus? Bow wow är fett grym i sängen.

-         Det går bra med Jesus. Men han är också bra i sängen, vi har sex varje dag!!

 

Kristin håller Bow wow hårt i handen. Hon ler mot honom och han ler mot henne. De går längs drottninggatan. Kristin och Bow wow är i Stockholm för att ta det lite lugnt med Kristin familj. De ska möte upp Isabelle och Jesus på ett café som heter ” om du är kåt”!  Det är ett bra café för att alla är kära där. Men det bästa med allt är att alla är kända. Bow wow rappar, Krisitn är Victoria secret modell, Isabelle är känd bloggar och Jesus är pojkmodell. Kristin och Bow wow passar perfekt tillsammans, Kristin tycker om hans musik och han tycker om hennes kropp. Samma sak är det mellan Isabelle och Jesus. Isabelle gillar hans utseende och han gillar hennes rumpa och hennes blogg…

Efter de hade varit på cafét så skulle Bow wow på någon fest, Kristin ville vara med Isabelle och prata om sina små älsklingar och Jesus skulle på fotografering. Men innan det måste de ju säga hej då till sina pojkvänner. Så här gick det till.

-         Jag kommer att sakna dig wow. Säger Kristin och kyssar han på munnen. Det blir en lång liten kyss.

-         Jag kommer att sakna dig med KLys. Säger Bow och kramar om Kristin hårt.

-         Jag kommer att längta tills i kväll. Säger Isabelle till Jesus.

-         Jag med, till din rumpa. Säger han tillbaka och kysser henne hårt och länge. ( med tungan i hennes mun. De älskar att hångla)

 Bow wow och Jesus gick inte tillsammans, Kristin och Isabelle gick tillsammans hem till Isabelle. Det var helt överlyckliga över sina fantastiska pojkvänner som de kommer att vara tillsammans med länge.

-         Hur är det nu då I?

-         Det är bra, det känns super. Med Jesus, vi är som två hästar.

-         Det är ju roligt. Jag och Bow wow är som två fotbollar på en plan.

-         Det är ju trevligt. Har ni gjort allt liksom? Du vet?

-         Haha, jävla peddo I. Inte riktigt, men han är grym.

-         Vi har gjort allt!!

-         Äh okej! När kommer du till New York då?

-         Jag följer med dig och Bow wow när ni åker hem.

-         Neej, vi har privat plan och du vet inte vad som händer där.

-         Men det gör inget. Du vet att jag är van.

-         Visst gärna för mig. Men du får sitta på toan hela tiden.

-         Trevligt. Men ni kanske kan behärska er?

-         Det kanske vi kan. Ska du och Jesus flytta i hopp?

-         Tror det, men inte än. Kanske om en vecka.

-         Har du sätt min show? Du vet när jag in ledde victoria secret showen. När Bow wow sjöng.

-         Självklart. Men var inte ni tillsammans då?

-         Det var vi, men det gick bra. Det gick super.

-         Vad bra. Ska vi gå och baka något gott? Typ en sockerkaka snopp?

-         Men snälla I? Okej, jag gör det för din skulle. För att du älskar sånt.

 

Kristin och Bow wow levde lyckliga i alla sina dagar och det gjorde Isabelle och Jesus också. Kristin och Isabelle kommer alltid vara bästa kompisar och de kommer alltid finnas för varandra när de ska ha ” pratet ”. Ni vet.. Tack och hej.

 Ps. BOW WOW ÄR KRISTIN, INTE NÅGON ANNANS. JESUS ÄR ISABELLES INTE NÅGON ANNANS!
 Ps 2. Kristin kommer alltid vara en modell och Isabelle kommer alltid vara en bloggare. De kommer alltid vara svaga för sina killar som de drömmar om nätterna om. Inga namn..



Observera att Kristin lysander var jävligt oseriös och att detta inte stämmer ett dugg med verkligheten! så jävla störd du är, skrattade ihjäl mig!!<3333



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jävla skön berättelse jag gjorde. haha. jag sitter i bilen och garvar i hjäl mig. jesus tycker om isabelles rumpa!!!!!! älskar dig

2009-12-21 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0