♦ Julshopping i stan


♦ Igårkväll kom älsklingen julia hem till mig och töntade sig hela långa kvällen, haha.. Det sluta iaf med att hon slagga här och jag fick inte en blund på hela natten när hon snarkade som en gris, rullade sönder min säng och drog åt sig hela täcket, jävla bajsunge!<33 Vi hade iaf bestämt med carro att åka tidigt till stan för att shoppa, julia och jag missade självklar bussen med några hundradelar och fick vänta i  (jag skojar inte!) 50 min!! dumma som vi var stod vi där och frös, nä'r det var 20 min kvar gick vi in till knullen och i brist på underhållning granskade vi alla gammla varor som hade gått ut i datum ^^ haha, no life? När vi kom till barkarby orkade inte jag tjockis springaikapp tåget så där blev vi väntande i ca 30 minuter, så jävla fail jag och julia är! Btw, en mysig dag på stan med carro och julia, många skratt och rullande pengar :P 



OBS, gammal vara på knallen!




Julias heta rumpa :)





Vrålgo mat på Snadys café




Carrobarbro, okej meningen var att hon skulle smila på bilden, iaf en skitskumm horaffär som idioterna drog in mig i, mkt skartt iaf!


Nuu till mina älskade kläder som jag köppte!

Myströja från Monki, typ 200:- halva priset!




Den lilla randiga från Weekday typ 126:- halva priset




En vit t-shirt från HM, vrålbillig!

Ja, det vart 3 saker men jag ska shoppa mer, hann inte gå så mkt på Topshop som jag hade velat, det var så otroligt mkt folk, tar det en annan dag, måste! älsakr topshop!

Ps. Jag är fullt medveten om att min header är galet ful! ska byta så fort jag får möjlighet! Puss och kram<3







Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ah okeyokey :) ja pengar är bäst, då får man ju vad man vill :D

2009-12-27 @ 10:32:50
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0