♦ Julklappar!


♦ Jahapp, nu har jag slagit in alla mina julklappar! kom på att det är ganska jobbigt, men ändå lite mys. Snart tar vi in julgranen och klär den, ännu mer mys! Asså idag har jag varit så jävla duktig, jag dammsög hela övervåningen, städade i hallen och pyntade lite i fönstret, man blir sjukt trött av att dammsuga! undra om man förbränner mkt, tror faktiskt det, ska nog börja dmmsuga mer ;) Mina bajsungar kunde inte följa med mig ut med lillskruttan imorse så jag trog med min bror ut i snön, fan vad han blev mulad! ^ Nu ska jag måla naglarna och ringa K, ha det bäst<3


Mina fina julklappar :) inte speciellt många :S lite allt möjligt, halsduk till bror, skivor till päronen mm.




Dagens(oseriösa) tjocka täckbyxor, mössa, halsduk, jacka.. haha, ska ut med vov.









Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack! :) du får jättegärna följa den!

2009-12-23 @ 19:04:11
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0