♦ Julaftonskväll



 Hej<3 Min dag har sett ut såhär: först vaknade jag och käka frukost, som vanligt risgrynsgröt på julafton ^^ sen drog jag ner till casper, var skitstressad hela tiden för gästerna skulle komm vid 2. När jag kom in i stallet såg jag en påse från kicks som hängde på Caspers boxdörr, ett kort och två julklappar och en lite chockladtomte. Jag blev jätteglad, fan vad gulligt av Johanna att tänka på mig på julafton.. Casper är så himmla mysig jag red barbacka i paddocken och sen skyndade jag hem. Väl hemma tog jag en duch och när jag står i duchen hör jag hur mina kusiner stampar in, haha, jag var tvungen att springa in på mitt rum i handuken och turban på huvet, aja.. Nu har alla klappar öppnats och farmor, farfar, mormor, morfar och min familj sitter i köket, jag känner mig helt uppsväld av all julmat och godis, men det är ju en del av julafton :) Okej, jag pallar inte fota mina julklappar nu, men fick iaf lite blandade saker, böcker, parfym, kläder, presentkort, pengar och en jävla massa bio checkar :) mys, för jag älskar att gå på bio! Önsakr att eran julafton var hur mysig som helst, puss och kram<3



Casper<3





Dagens:( inte så kreaktiv) hade ingen julklänning så det blev en av mina älsakde skjortor, den kommer från en sekonhandaffär i vinsta tror jag ;)





It´s don´t matter if you black or white..




Allt mysigt julgodis som man spyr av att se nu i efterhand..





Haha, wilma siktar in sig på sin julklapp som jag ska dela ut <3


Hoppas att eran julafton har varit grym<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0