♦ Julafton om en vecka!



♦Hej hopp gummi snopp<3
Idag snöar det igen, snö,snö,snö. Myys säger jag :) klockan 4 ska jag ta min söta hund och pulsa ner till K, sedan ska vi plåga oss i snöstormen en stund, mycket kul.. Igår sov jag som sagt hos julia och kunde inte blogga på helka dagen, förlåt!
Asså jag kan inte fatta att det är terminsavsluting imorgon, kommer ihåg skolavslutningen, allas fina klänningar och skor!första skoldagen, minns jag som igår... Det ska bli så galet skönt med lov iaf, men det känns ändå lite tomt att inte gå till skolan "/ jaja, snart är det julafton om exakt en vecka så jävla mysit!:) Nu kommer lite bilder ha en fin dag<3



jag vet att bilden är superdålig men juliaidioten har ingen helspegel :/
Dagens: lång svart tröja från..? K:)<3
Jeans: Jstore minns ej pris..
Tråkig klädsel men, men..





Casperfinisen med sitt nya mystäcke<3




Fan vad gott det är med kladdkaka och smet ^^ julia och jag äger i köket :)




Påväg hem från skolan, höll på att snöa igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0