♦ Hemma, next Topshop.



♦ Nu har jag kommit hem från skolan, har precis tagit en sväng med älskade plutthunden och sandra, Wilma var pistad idag, vet inte var det var med henne men hon verkar skitsur :/ och jag blev sur på henne för att hon var sur. Det är ju fan jul snart då ska man ju vara överlycklig, visst? Idag efter pannkaka och film hos elin så gick vi till skolan, jag skippade EQ:n och var med på kören med elin istället. Asså min älskling sjunger så galet bra! jag ska ladda upp en film på henne sen, det bli nog till nästa vecka, så otroligt duktig hon e min flicka!
Idag åker julia till alperna:'( kommer sakna henne mest, men vi rings, ha det bäst bästavän!<3
Snart drar jag till Topshop med älskade K, det ska bli jättekul! ska fota allt jag ser, skojja nää men allt jag vill ha / köper :) måste bara komma på vad jag ska ha på mig :S kanske blir samma som i skolan..
Hela vårat kök är länsat p.ga golvlack plus slipning, skitjobbigt att man kanppt får gå där, måste typ flyga till hllen när jag ska gå sen :P aja, ha en fin kväll<33


Dagens myskläder :) ny halsduk från HM annars allt gammalt..




Mitt nytvättade hår blir såå lockigt! (men ibland pallar man bara inte ta fram plattången)






Nu drar jag till Topshop! hörs senare<33




Kommentarer
Postat av: Julia sist jag kollade

ditt hår är såå fint, det är ju du också förstås ;) <3 super blogg ! :D

kram Jolly Julia

2009-12-15 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0