♦ Hästdag



♦ Det känns som att jag har spenderat hela denna dagen i stallen, vilket stämmer ganska bra.. Förs var jag ju hos casper till typ halv 4 sen slängde jag i mig lite käk och drog direkt till säby för att vara med på julshowen, det gick bra. Maja vann tävlingen och det var hon värld, hon äger! :) Mickel och jag kämpade på, det såg säkert helt sajk ut, jag red som en jävla galing!  men, men kul med en fullsatt läktare.. Efter det skötta jag älskade flinga lite och nu är jag hemma, fan vad trött jag är! har precis gjort fransk manekyrl på mig, skitsvårt! det ser bajsfult ut men jag pallar inte bry mig.. Undra om jag ska smeta in mig med brun utan sol, vet inte om jag pallar..
Aja, hoppas att er dag har varit underbar! Inga fler bilder från idag så det kommer lite gammalt..


Jag och älsk sum 08, saknar de tiderna<33


...kej, min dator ville tydligen inte ladda upp fler bilder, ha en mysig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0