♦ God jul!

♦ Ja då var det julafton då :) jag hade precis skrivit ett gulligt inlägg när jag råkade krissa ner hela sidan :/ bajs. När jag vaknade i morse satt det upphängd en julstrumpa på min dörr till rummet,mamma och pappa är så jävla gulliga! Asså idag är jag mega stessad, ska hitta äta frukost, åka ner till casper med hunden, duckha efter det, klä mig, hjälpa mam och pap, innan gästerna som btw består av mormor, morfar, farmor, farfar, kommer kl 2! Därför bloggar jag och går upp så tidigt, kanske även hinner med något inlägg senare ikväll för att imformera om julklapparna :) haha, inna jag gå och äterfrukost nurå Hälsar jag er en riktigt jävla najs jul, med många fina pressenter och mysiga släktingar! Mega puss och mega kram<33


Haha, höll på att garva ihäl mig igår när vi tog in granen, vf inte ha den på detta vis? ^




Sveriges snyggste gran?




...Och självklart en svartvit, my favourite;)




Julklappar, minus farmor, farfars och mormor, morfars ^^




och så avslutar vi med en bild på mina naglar;) haha, är jag patetisk som målar rött till jul?

Ha en underbar julafton nu<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0